Přípojný vůz B 322-9

Stejně jako ostatní vozy stávající řady B256 provozované KŽC byl i tento vyroben podnikem VEB Waggonbau Bautzen v bývalé NDR, a to konkrétně v říjnu 1977 s výrobním číslem 213. Z výroby byl vůz dodán s původním označením Ba 51 54 20-41 322-8 do domovské stanice Plzeň hl.n., následně prošel Českými Budějovicemi, Chebem, Hradcem Králové či Valašským Meziříčím, až byl na poslední léta provozu pod hlavičkou Českých drah předán pod DKV Praha. Poslední vyvazovací opravou prošel vůz v dílnách MOVO spol. s r.o. Plzeň v roce 2012. V prosinci 2016 bylo vozidlo předáno zástupcům KŽC Doprava, s.r.o., následně byly zkraje roku 2017 provedeny opravy některých celků vozu, dílčí úpravy interiéru, spočívající především v odstranění některých nepůvodních prvků a detailů a vozidlo bylo přistaveno ke zhotovení historického tmavozeleného laku. Vůz se dočkal změny majitele bez zásadnějších úprav a rekonstrukcí.

 

Aktuality

Rekreáky vyjely, počasí stálo za nic.

Rekreační vlaky vyjedou 23.5.!

Satalická křižování

749-259 po větší dílenské opravě

Podřipák a Kameničák vyjedou 16.5.2020

851-008 na vlečce ČKD Blansko

Podlipanský motoráček

Snad již brzy!

Šenovka: oprava železničního svršku na sklářské lokálce

Šenovka: oprava přejezdu km 1,120

Archiv aktualit:
2020     2016     2012
2019     2015     2011
2018     2014     2010
2017     2013     2009