M 152.0535 / 810.535-5

Motorový vůz byl vyroben v roce 1982 a po svém působení na šumavských lokálkách v osmdesátých letech pod LD České Budějovice byl společně s dalšími 24 vozidly v roce 1993 předán po rozdělení republiky na Slovensko. Zde byl nasazován na výkony RD Zvolen, poslední roky svého působení u slovenských drah strávil vůz v depu Humenné, kde byl v červnu 2012 odstaven z provozu. V květnu 2013 vozidlo odkoupila společnost KŽCD a stroj se tak po dvaceti letech provozu na slovenských lokálkách vrátil do Čech.  Po vyvazovací opravě v ŽOS Zvolen, při které byl obnoven a opraven historizující polomáčený lak, bylo vozidlo nasazeno od 1. října 2013 na pražskou městskou linku S 34. Společně s 810.517 a vloženým barovým vozem Bixovna tento vůz slavnostně zahajoval provoz linky. Stroj však nebyl nasazován jen na pravidelný provoz v Praze – v listopadu 2013 se vydal na nostalgickou jízdu na Rokycansko a v červnu 2014 jezdil na Zásmucku v rámci oslav znovuotevření místních lokálek. V témže měsíci se do interiéru vozidla vrátily původní koženkové sedačky a motorový vůz byl nasazován na nostalgických výletních vlacích v severních Čechách, konkrétně na Lužickém motoráčku a jako provozní záloha se několikrát objevil i na Kamenickém motoráčku. I nadále se s vozidlem počítá na vozbu nostalgických vlaků a vídat jej budeme moci i v pravidelném provozu na lince S 34. Vůz je označen původním kryšpínovým označením M152.0535.